Paryżanie znani są z nawiązywania współprac z wieloma znanymi i ekskluzywnymi markami z całego świata. Teraz postanowiło jednak pójść w trochę bardziej niszowy projekt. Tym samym nawiązało współpracę z Ecole Camondo.
To prywatna pięcioletnia prywatna szkoła projektowania produktów i architektury wnętrz z siedzibą w Paryżu we Francji, która została utworzona w 1944 roku i została uznana przez francuskie Ministerstwo Edukacji w 1989 roku. Na podstawie tej współpracy uczniowie tej szkoły zaprojektują plakaty na każde ze spotkań w Lidze Mistrzów sezonu 2025/2026.
Jak czytamy na oficjalnej stronie klubu: – „każdy plakat będzie stanowił doświadczenie kulturowe i trampolinę dla wschodzących talentów. Aby rozszerzyć tę inicjatywę i zapewnić widzom ekskluzywną pamiątkę, podczas każdego meczu będą rozdawane plakaty w formie naklejek”. Ma to jednocześnie wpłynąć na budowę zwięzłej społeczności kibiców i całego miasta w budowaniu marki Paris Saint Germain oraz współpracujących firm.
Wizja przeszłości pierwszego plakatu
Pierwszy plakat, który zadebiutuje na meczu z Atalantą pochodzi spod pędzla Césara Botty, studenta czwartego roku École Camondo. Tak tłumaczy on swoją wizję – „W związku z powrotem Ligi Mistrzów moim celem było podkreślenie roli kibiców. Tłum zbiera się na Parc des Princes, wciąż podekscytowany długo oczekiwanym triumfem z zeszłego roku. Wśród tego podekscytowania wymienia się subtelne ukłony: profil kobiety nawiązujący do kultowego logo Atalanta Bergamo, Dea, z włosami rozwianymi na wietrze; liczba 17, hołd dla decydującej bramki Choupo-Motinga w starciu obu klubów w 2020 roku”.
