Po bardzo udanym dla PSG sezonie 2024/2025 w którym zgarnęliśmy poczwórną koronę wiele firm decyduje się na wsparcie zespołu. Inne natomiast podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy z klubem. Tak właśnie jest z ParionsSport Point de Vente.
Ta Francuska marka zajmuje się detaliczną sprzedażą zakładów sportowych. Będzie kontynuować współpracę z Paris Saint-Germain jako partner premium aż do 2028 roku. Poprzez swoją markę detalicznych zakładów sportowych FDJ UNITED rozszerza i wzmacnia swoje zaangażowanie na kolejne trzy sezony we Francji. Potwierdza tym samym wspólną ambicję obu francuskich marek, aby połączyć siły w długiej perspektywie czasowej w celu promowania wartości sportu na tych terytoriach.
Aby uczcić kontynuację tego partnerstwa, ParionsSport Point de Vente i Paris Saint-Germain będą nadal oferować promocje związane z meczami klubu. Obecność marki w Parc des Princes zostanie również wzmocniona w dni meczowe dzięki specjalnym punktom bukmacherskim. Umożliwią one klientom-kibicom marki obstawianie zakładów bezpośrednio ze stadionu. Odnowienie tej współpracy obejmie również opracowanie nowych produktów. Będą to: dywany 3D, doświadczalne programy przedmeczowe oraz dostęp do legend klubu przez cały sezon.
Komentarz przedstawiciela firmy
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z przedłużenia współpracy z Paris Saint-Germain. Ta decyzja odzwierciedla nasze pragnienie budowania długotrwałych relacji z klubem, który jest symbolem francuskiej piłki nożnej. Od 2022 roku nasza współpraca z Paris Saint-Germain opiera się na wspólnych wartościach: zaangażowaniu, wynikach i bliskości z publicznością. Jesteśmy dumni, że możemy towarzyszyć tej nowej fazie współpracy poprzez liczne działania, aby zapewnić wszystkim kibicom wyjątkowe wrażenia” – skomentował Patrick Buffard, dyrektor ds. loterii francuskiej i detalicznych zakładów sportowych w FDJ UNITED
Źródło: PSG.fr