PSG oraz Qatar Airways ponownie biorą udział w kampanii „Pink October”, która ma na celu uświadamianie ludzi w walce z rakiem piersi. W związku z tym na koszulkach w oficjalnym sklepie, oraz na boisku, będziemy mogli ujrzeć różową wstęgę.
W ramach wsparcia całej akcji wszystkie drużyny PSG podczas jednego ze swoich spotkań umieszczą na swoich koszulkach owy symbol. Wszystko dzięki uprzejmości Qatar Airways, które udostępni swoje miejsce na logo z przodu koszulki. Dodatkowo, od 29 września w oficjalnym sklepie klubowym dostępne są koszulki z tym właśnie symbolem. Pojawiła się również możliwość dodania ich jako spersonalizowanego elementu.
Z kolei drużyny PSG będzie można ujrzeć w owych koszulkach podczas trzech spotkań: kobiet Paris Saint-Germain – Dijon 4 października. Drużyny piłki ręcznej podczas meczu z Sélestat 12 października oraz pierwszej drużyny podczas meczu ze Strasbourgiem 17 października.