PSG za pośrednictwem swojej strony internetowej poinformowało o nawiązaniu wieloletniej współpracy z marką lifestyle’ową Stanley 1913. Jest to ich pierwsze partnerstwo z francuskim klubem piłkarskim. Efektem tego ma być wspólna kolekcja produktów dla kibiców.
Stanley to amerykańska marka wielorazowych pojemników na żywność i napoje, nazwana na cześć Williama Stanleya Jr., który w 1913 roku wynalazł pierwszą, całkowicie stalową, izolowaną butelkę próżniową. Od wielu lat jest pionierem jeśli chodzi o tego typu produkty. Cechuje je wysoka jakość wykonania i długowieczność. Podyktowane jest to również ceną, bowiem kubki tej marki można dostać od 200 zł w górę. Marka znana jest również z wielu współprac z influencerami, muzykami i klubami.
Jednym z nich zostało właśnie PSG a efekty ujrzymy wkrótce. – „Dzięki tej nowej współpracy Stanley 1913 i Paris Saint-Germain jeszcze w tym roku wprowadzą na rynek kolekcję, która podniesie jakość doświadczeń kibiców i piłkarzy. Obie marki będą również pracować nad zapewnieniem wyjątkowych, osobistych doświadczeń lokalnym społecznościom, które najbardziej kochają PSG” – czytamy.
Ma ona również zostać wprowadzona do codziennej rutyny zawodników pierwszej drużyny – ” Członkowie pierwszej drużyny męskiej PSG również włączą produkty Stanley 1913 do swojej codziennej rutyny, od przygotowań po regenerację, podkreślając znaczenie nawodnienia jako kluczowego czynnika wpływającego na wydajność”