Nie minęło wiele czasu od przybycia Lee Kang-In’a do Paryża, a już jego pobyt przyciąga firmy z jego ojczyzny. Niedawno PSG pochwaliło się podpisaniem umowy z południowokoreańską firmą – Paris Baguette, która ma obowiązywać na całym świecie.
Przybycie Lee Kang In’a do Paryża odbyło się szerokim echem w jego ojczyźnie. Wtedy rozpoczął się istny „boom” na PSG, od koszulek sprzedawanych w tysiącach egzemplarzy, po poprawę statystyk w social mediach. Koreańczyk swoją popularnością spłaca się nie tylko na boisku. Firma Paris Baguette – południowokoreańska piekarnia, która obecnie posiada ponad 4000 siedzib stała się oficjalnym partnerem klubu.
Jak podkreślił klub, ma być to umowa globalna, która ma obowiązywać przez najbliższe dwa lata:
Logo Paris Baguette i film reklamowy będą wyświetlane na Parc des Princes podczas każdego domowego meczu pierwszej drużyny mężczyzn. Firma będzie również oferować lokalnym kibicom możliwość spróbowania swoich wypieków i deserów w dni meczowe. Ponadto Paris Baguette będzie produkować oryginalne treści z zawodnikami Paris Saint-Germain, wprowadzać wspólne produkty i organizować wydarzenia promocyjne, aby zapewnić wrażenia podczas oficjalnych wizyt i meczów Paris Saint-Germain”.