Wczoraj nastąpiła oficjalna prezentacja nowego zestawu trykotów Paris Saint-Germain na rozpoczynającą się wkrótce kampanię 2019/2020. Nowa koszulka nie przeszła gruntownych zmian, choć kilka elementów znacząco różni się w porównaniu do swojego poprzednika.
Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na zmianę sponsora. Przez ostatnie lata przód stroju mistrza Francji zdobiło logo Fly Emirates. Od kolejnego sezonu miejsce arabskiego giganta zastąpi Accor Live Limitless, w skrócie ALL. Dodatkowo do paska przecinającego pionowo trykot powrócił kolor biały.
– „Prezentacja koszulki oraz naszego nowego partnera tytułowego jest przełomowym wydarzeniem dla klubu i jego kibiców” – mówi prezes „Les Parisiens„, Nasser Al-Khelaifi
– „Paris Saint-Germain i jego legendarna koszulka jeszcze nigdy nie były tak widoczne i rozpoznawalne dookoła świata. Sympatycy dumnie reprezentują nasze barwy na każdym kontynencie, a fenomen ten rośnie z sezonu na sezon. Przyszłość pisana jest na niebiesko-czerwono.” – dodał Katarczyk.