Dzisiejszego dnia Paris Saint-Germain podpisało umowę sponsorską z francuską firmą świadczącą usługi hotelarskie – AccorHotels. Oznacza to, że 13-letnie partnerstwo z Emirates Airline dobiegło końca.
Od następnego sezonu na trykotach „Les Parisien” widnieć będzie logo All. Dyrektorem generalnym koncernu jest były prezydent PSG – Sébastien Bazin. Umowa została podpisana na trzy lata z możliwością przedłużenia jej o trzy kolejne. Według wielu mediów jest to jedna z czterech najbardziej lukratywnych kontraktów sponsorskich w świecie footballu. Spekuluje się, że klub zarobi z tego tytułu rocznie od 52-60 mln euro. To ponad dwukrotnie więcej niż kwota, którą gwarantowała wcześniejsza umowa z Fly Emirates (25 M €).
Liderem w tej klasyfikacji jest Real Madryt, który otrzymuje od w/w arabskich linii lotniczych 70 M €. Tuż za Hiszpanami plasuje się Manchester United z 68 M € , które otrzymują od Chevroleta. Na trzecim miejscu znajduje się Barcelona z kontraktem w wysokości 55 M € podpisanym z japońską firmą – Rakuten.